Jak kupować w sklepie internetowym MARSEN:

Zamówienia on-line możesz składać 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu, 365 dni w roku.

1. Złóż zamówienie

Wybierz towar i wypełnij prosty formularz zamówienia. Zwróć szczególną uwagę na poprawność swoich danych adresowych i kontaktowych. Możesz założyć konto w naszym sklepie lub zamawiać bez rejestracji (jako Gość).

Jeśli wolisz, możesz złożyć zamówienie telefonicznie dzwoniąc pod numer telefonu (94) 35 111 79 w każdy dzień powszedni od 10.00 do 18.00 oraz w soboty od 10.00 do 14.00.

2. Dokonaj płatności (jeśli wybrałeś/aś inną płatność, niż przy odbiorze)

W trakcie składania zamówienia dokonujesz wyboru płatności. Do wyboru masz: płatność przy odbiorze, przelew bankowy, natychmiastowy przelew internetowy za pośrednictwem systemu płatności Przelewy24 lub płatność kartą płatniczą - także za pośrednictwem systemu Przelewy24.

Jeśli wybrałeś(aś) inną płatność, niż przy odbiorze, dokonaj płatności.

3. Reszta należy do nas

W ciągu kilku minut od złożenia zamówienia otrzymasz e-mail zwrotny na podany przez Ciebie adres poczty elektronicznej. Znajdziesz tam szczegóły swojego zamówienia. Sprawdź, czy zamówienie jest prawidłowe.

(W e-mailu z potwierdzeniem zamówienia znajduje się identyfikator zamówienia, dzięki któremu możesz monitorować postęp w realizacji zamówienia nawet wtedy, jeśli dokonałeś/aś zakupu bez zakładania konta.)

Teraz możesz się zrelaksować. Reszta należy do nas. Bądź przygotowany, że nasz pracownik zadzwoni do Ciebie, potwierdzi telefonicznie przyjęcie zamówienia do realizacji i poda Ci dokładny termin wysyłki. A kurier dostarczy Twój materac do drzwi Twojego domu w dogodnej dla Ciebie porze.

Zadbaliśmy o bezpieczeństwo Twojego zakupu. Sprawdź, jak bezpiecznie jest kupować u nas.


Akceptuję.

W celu umożliwienia korzystania ze sklepu, witryna wykorzystuje pliki cookies. Szczegóły dostępne w Polityce cookies